به وبلاگ تک ستاره خوش آمدید...
به وبلاگ تک ستاره خوش آمدید...
به نام تک مکانیک قلب های تصادفی

 

 

در زمان قدیم پیش از آنکه انسان بر روی زمین پا بگذارد بدی ها و خوبی های جهان دور هم جمع شدند یک روز که حوصله ی آنها سر رفته بود تصمیم گرفتند که قایم موشک بازی کنند .

 

دیوانگی گفت : من چشم میگذارم بقیه قایم شوید دیوانگی چشم هایش رو بست و شروع به شمردن کرد یک و دو و سه ...

 

همه دنبال جایی بودند تا قایم شوند نظافت خودش را به شاخ ماه آویزان کرد خیانت داخل انبوهی از زباله قایم کرد .

 

اصالت به میان ابرها و هوس به مرکز زمین فرو رفت حسادت هم داخل چاهی عمیق پنهان شد کم کم همه قایم شدند الا عشق که هنوز معطل بود و نمی دانست به کجا برود البته تعجبی نداشت چون عشق را نمی توان به این راحتی پنهان کرد .

 

دیوانگی به عدد 100 رسید که عشق خود را داخل یک دسته گل رز مخفی کرد دیوانگی فریاد زد آماده باشید آمدم و برای پیدا کردن آنها به راه افتاد .

 

اول از همه تنبلی را پیدا کرد چون اصلاً تلاش نکرده بود خود را قایم کند بعد به ترتیب همه را پیدا کرد اما از عشق خبری نبود .

 

دیوانگی دیگه خسته شده بود که حسادت حسودی اش گرفت و آرام در گوش او گفت عشق در داخل گل رز مخفی شده دیوانگی با هیجان شاخه ای از درخت را کند و با قدرت تمام داخل گل های رز فرو کرد صدای ناله ای بلند شد عشق از داخل شاخه های گل بیرون آمد در حالی که دست هایش را جلوی صورتش گرفته بود و از بین انگشتانش خون می ریخت و شاخه ی درخت چشم هایش را کور کرده بود .

 

دیوانگی که خیلی ترسیده بود با شرمندگی گفت : حالا من چکار کنم چگونه جبران کنم عشق جواب داد مهم نیست دوست من تو دیگه نمی توانی کاری بکنی فقط خواهش می کنم از این به بعد یار من باشی همه جا همراهم باشی تا راه را گم نکنم .

 

و از همان روز تا ابد عاشق و دیوانگی همراه یکدیگر به درون تمام آدمهای عاشق سرک می کشند .

 

به شیک پوشان عالم بگویید : آخرین مد کفن است .

 

 

این داستان از طرف کسی است که قلبها بی وجود او ناچیزند

 

I lov you  ghazalam

 



انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 29330
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1